سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

مجموعه بی نظیر عکس انواع مدل مانتو جدید 96 مناسب برای جشن ها و مهمانی ها

مدل مانتو جدید , عکس انواع مدل مانتو جدید , مدل مانتو تابستانی 96 , مدل مانتو جدید 2017

مجموعه بی نظیر عکس انواع مدل مانتو جدید 96 مناسب برای جشن ها و مهمانی ها

نکاتی در مورد خرید مانتو که باید مورد توجه قرار بگیرد

زمانی که شخص قصد خرید کردن دارد و می خواهد یک مانتو و یا لباس جدید را تهیه نماید شاید یکی از اولین مواردی که به ذهن شخص میرسد رنگ و نوع و مدل مانتو باشد . مانتو ها جزء لباس هایی هستند که توسط خانم ها زیاد استفاده می شوند و خرید ان ها بالاست . تنوع و گستردگی در مانتو ها نیز بسیار بالاست .

مدل کلی لباس و ترکیب رنگ آن برای اشخاص بسیار مهم می باشد علاوه بر ان باید به سایز و اندازه مانتو نیز توجه شود و هر شخصی باید بداند که دقیقا چه مانتویی با چه سایزی برایش مناسب تر است و تصمیم بگیرد که مانتو بلند بپوشد و یا مانتو کوتاه .در ادامه با مقاله های سایت روموم همراه باشید .

مورد دیگری که باید به ان توجه کرد در واقع راحتی لباس و مانتو می باشد که موضوع بسیار مهمی است و به هر حال باید شما در لباسی که می پوشید احساس راحتی داشته باشید و شما را اذیت نکند .

کسانی که از دقت بالایی برخوردار هستند بیش تر به جزئیات در مدل ها و رنگ های مانتو و لباس توجه می کنند .

به عنوان مثال ان ها این سوال را از خود می کنند که آیا این مدل از یقه ی مانتو با سر شانه شان یکسان و هماهنگ می باشد یا خیر ؟

و یا این که آیا این رنگ از مانتو و لباس به رنگ پوست من می خورد و با آن هماهنگ هست ؟

نکته ی مهم دیگری که باید حتما مورد توجه قرار گیرد همان بحث راحتی در لباس است. البته خیلی ها این نکته را در انتخاب لباس های مهمانی و مانتو های مجلسی ، نادیده می گیرند و اصلا به ان توجهی نکرده و فقط به ظاهر و شیک بودن لباس و مانتو توجه می شود .

گاهی به همین علت راحت نبودن در لباس ها و مانتو های مجلسی و مهمانی ، شخص مورد نظر به شدت احساس خفگی و خستگی می کند و دوست دارد هر چه زود تر به منزل برگشته و وقتی به خانه ی خود رسید سریعا لباس ها را تعویض می کند و به سراغ مدل های ساده تر و رات تر می رود .

بهترین کار این است که شما مانتو و لباس هایی را بپوشید که هم زیبایی دارند و هم در ان ها تمام اصول رعایت شده و راحت هستند . برای طمینان پیدا کردن از راحتی لباس و مانتو می توان از پرو کردن لباس ها استفاده کرد که در این میان نقش اساسی را بازی می کنند و شما به کمک پرو می فهمید که ان لباس برایتان مناسب هست یا خیر .‎

در هنگام انجام پرو برای مانتو و لباس بهتر است که دست هایتان را آزادانه در جهت های مختلف به حرکت در اورید و در این میان از راحتی حلقه آستین لباس مطمئن شوید .

اگر مانتو تابستانه ای که انتخاب کردید در جلو دکمه داشته باشد با حرکت دست های خود می توان فهمید که دکمه های لباس در هنگام حرکت کردن ما ، کشیده و باز می شوند یا خیر؟

آیا لباس تنگ است یا نه ؟

‎ اگر مانتو جیب دار خریدید و یا لباس انتخابی شما جیب دارد بهتر است که اندازه ی آن را بررسی نمایید و تناسب ان را با لباس و مانتو خوی چک نمایید و بعد ان را خریداری کنید .در هنگام پرو کردن مانتو و لباس بهتر است که آن را به همان صورتی که قرار است بعدا استفاده کنیم و بپوشیم، پرو نماییم یعنی دقیقا با همان کفش یا لباس های دیگر تا مطمئن شویم که آن ها به هم می آیند و با هم هماهنگی لازم را دارند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.