سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

پیشگیری از سرطان مری

پیشگیری از سرطان مری

اجتناب از مصرف سیگار و اجتناب از الکل درمان مناسب و سریع برای بیماری هایی است که می توانند به سرطان مری کمک کنند. برخی از تغییرات شیوه زندگی شامل کاهش مصرف چربی، اجتناب از مایعات داغ، مصرف نیتروزامین، استفاده مناسب از میوه ها و سبزیجات نیست. مصرف آرد گندم و مصرف چای داغ باعث افزایش احتمال ابتلا به سرطان مری میشود. وزن را در سطح مناسب حفظ کنید
پیشگیری از سرطان مری با طب سنتی

عرق بدن بیش از حد توسط ورزش

مصرف میوه ها و سبزیجات

از آب استفاده کنید و آب آشامیدنی را جوش بخورید

سبک های شیک و ورزشی مانند راه رفتن، دوچرخه سواری، شنا کردن

پاک کردن بدن از سموم و انگل
درمان سرطان مری با طب سنتی

به منظور درمان سرطان مری با طب سنتی، تحت نظارت یک پزشک آموزش دیده و با تجربه با روش های زیر عمل کنید. استفاده از ساعد دارچین شب قبل از خواب را بخورید. استفاده از گیاهان با برگ های سبز تیره، سیب، گیلاس، انگور، خربزه، پیاز، نخود فرنگی، انواع لوبیا، آلو و اسکواش، داروهای شفیعی، ساکریا سنی، تریگلیسروم، اسفکس (دارو ترکیبی) نیز برای درمان زیر استفاده می شود. نظر متخصص متخصص باید تجویز شود و در طب سنتی استفاده شود.
درمان سرطان و ارجاع به یک پزشک

در صورتی که علائم یا نشانه هایی داشته باشید که ممکن است برای شما مهم باشد، با پزشک خود مشورت کنید. اگر سابقه بیماری دارید، خطر ابتلا به سرطان با ریفلاکس اسید مزمن افزایش می یابد. اگر وضعیت شما بدتر شود، از دکتر خود بپرسید چه نشانه ها و علائم. غربالگری برای سرطان مری به طور معمول انجام نمی شود، مگر اینکه بیمار با مری بارت به علت عدم شناخت گروه های پر خطر باشد. اگر مربی بریت دارید، مزایا و معایب غربالگری را با دکتر خود بررسی کنید.
کارسینوم آدنوکارسینوما

سلول های ترشحی مخاطی در مری در مری شروع می شود. اکثر موارد در قسمت پایین مری است. آدنوکارسینوما شایعترین نوع سرطان مری در ایالات متحده است و اغلب مردان سفید پوست را تحت تاثیر قرار می دهد.
سرکه سرخ شده

سلولز انعطاف پذیر سلول هایی هستند که سطح مری را تشکیل می دهند. سلول های بتنی اغلب در قسمت فوقانی وسطی مری به وجود می آیند. سلول سرطانی یکی از شایع ترین سرطان ها در سراسر جهان است. انواع نادر سرطانهای مری عبارتند از: کارسینوم سلول کوچک، سارکوم، لنفوم، ملانوم و کوریوکارسینوما.
عوامل خطر در تراشه

خشم در مری و افزایش خطر ابتلا به سرطان مریم شامل بیماری ریفلاکس می شود

سیگار کشیدن

تغییرات سلولها

چاقی

نوشیدن الکل

رفلکس مغز استخوان

بلعیدن دشوار به علت اسفنکتر مری

عادت نوشیدن مایعات داغ

میوه ها و سبزیجات نگذارید

تابش برای درمان قفسه سینه یا شکم مورد استفاده قرار می گیرد
عوارض سرطان

انسداد مری: سرطان ممکن است باعث انتقال یا انتقال مواد غذایی و مواد غذایی از مریض شود. درد: سرطان مری در حال پیشرفت است و باعث درد می شود. خونریزی مری: سرطان مری می تواند باعث خونریزی شود. گرچه خونریزی معمولا تدریجی است، گاهی اوقات می تواند ناگهانی و شدید باشد.
کنترل سرطان بینی

روش های زیر ممکن است به کاهش علائم شما کمک کنند. - غذا های کوچک اما مکرر را داشته باشید توصیه های مشاور تغذیه متخصص تغذیه خود را برای تغذیه غذاهایی که قدرت خود را حفظ می کنند دنبال کنید و مواد غذایی اضافی مورد نیاز برای کمک به بهبودی خود را پس از درمان خود به شما ارائه. به اندازه کافی استراحت کنید و بخوابید - اگر پزشک شما داروی ضد درد را تجویز کند، آن را مصرف کنید. - در طول و پس از درمان نگاه مثبت و امیدواری به آینده داشته باشید. کنترل سرطان مری با درمان های موجود کمی مشکل است. بنابراین، بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که بیماران آزمایشات بالینی را برای یافتن درمان های بهتر انجام دهند. شرکت در این آزمایش گام مهمی برای همه بیماران مبتلا به این سرطان است. یک تیم از متخصصین مختلف در درمان بیمار ممکن است درگیر باشد پزشک ممکن است بیمار را به متخصص دیگر ارجاع دهد. فرد ممکن است بخواهد با یک متخصص دستگاه گوارش مورد آزمایش قرار گیرد. سایر متخصصان درگیر در درمان سرطان مری عبارتند از: جراح قفسه سینه، جراح انکولوژیست، متخصص رادیوتراپی-انکولوژی، پرستار انکولوژی و یا متخصص تغذیه ممکن است در کادر پزشکی نیز بیمار باشند. اگر یک راه هوائی توسط سرطان مسدود شود، فرد به یک متخصص تنفسی ارجاع می شود.
امید به زندگی برای افراد مبتلا به سرطان مری

اگر سرطان در مراحل اولیه تشخیص داده شود، احتمال موفقیت بیمار بدون سرطان تا 5 سال پس از درمان به خوبی ثبت می شود. متأسفانه، بیشتر سرطان های مری تنها تشخیص داده می شود که بیمار برای مشکل بلعیدن به دکتر می رود. در این مورد، هیچ شفا نمی تواند از گسترش آن جلوگیری کند، چرا که هر دو مرحله آخر سرطان و مری بسیار ضعیف هستند.
پیشرفت در سرطان دهانه رحم

مرحله 1: این مرحله از سرطان در سطوح سطح سلول های مری بیمار دیده می شود. مرحله 2: این مرحله از سرطان سینه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.